Support

Meest gestelde vragen

Vraag: Bij het starten van de back-up krijg in de melding ‘Back-up interrupted by Error’

Doordat er bepaalde rechten op de tijdelijke map niet zijn verkregen kan de back-up geen tijdelijke bestanden plaatsen op uw schijf. Verander de tijdelijke map naar een locatie die wel bereikbaar is door het back-up schema aan te passen en onder het kopje ‘Overige opties’ de tijdelijke map te veranderen.

Ik heb automatisch aanmelden aangevinkt maar dit wil ik uitzetten, hoe moet dit?

Door op het profiel icoontje naast uw accountnaam te klikken opent u een menu waarbij u onder het kopje ‘Wachtwoord’ de optie ‘Wachtwoord opslaan’ kunt uitvinken.

Kan ik het programma op meerdere devices installeren?

Nee dit is niet mogelijk. Het programma is gebonden aan 1 PC.

Mijn PC is gecrasht, hoe krijg ik nu mijn data terug?

Neem contact op met ITWFO voor een gedetailleerde uitleg.

Kan ik ook mijn Exchange en/of andere SQL databases meenemen in de back-up?

Nee. Dit word nog niet ondersteund.

Hoe verander ik de tijd voor mijn back-up schema?
Voor het aanpassen van uw back-up schema volgt u deze handleiding.
Hoe verander of stel ik een Windows wachtwoord in?

– Windows Vista & Windows 7
Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht -> Gebruikersaccounts -> Een wachtwoord voor uw account instellen.

– Windows 8
Haal de charms balk tevoorschijn door de muis over de rechterkant van het scherm te houden -> Instellingen -> Accounts -> Aanmeldingsopties -> Onder het kopje Wachtwoord de knop [Toevoegen]

– Windows 8.1 & Windows 10
Start -> Instellingen -> Accounts -> Aanmeldingsopties -> Onder het kopje Wachtwoord de knop [Toevoegen]

Het back-up programma blijft hangen wanneer ik mijn PC afsluit. Waarom is dit?
Wanneer u er voor heeft gekozen om het programma een herinnering te laten geven wanneer u de PC afsluit zonder een back-up te maken zal Windows een melding geven. U kunt de herinnering uitzetten door het betreffende back-up schema aan te passen en in het kopje ‘Herinnering’ de optie uit te zetten.

Contact

Nieuweweg 82
1616 BE Hoogkarspel
06 – 442 17 529
info@itwfo.nl

Neem contact met ons op